Sunday, November 29, 2009

the twilight saga:NEW MOON


添加视频Robert Pattinson 饰 Edward Cullen(男主角)
Kristen Stewart 饰 Bella Swan(女主角)

今天终于跟妈咪去midvalley看了new moon
真的很好看很好看 可是我觉得还是第一集比较刺激 哈哈
第二集结尾到有点怪怪的
就只是edward像bella求婚..也没说到答应还是拒绝就完了
网上说2010年有第三集 希望吧 因为小说的都已经有四集要是我没弄错 ^^
我要看小说版本的了 等不及了 咔咔

有没有很帅 我喜欢咯 哈哈哈 花痴了花痴了

然后今天我今天8点++才吃我的第一餐-炒饭 T.T
可是我到现在还很饿 因为我吃很少 加上跟我妹妹share、
然后今天也去看了几种保养品 可是还没买啦
可能会买clinique的咯
因为之前用laneige的没什么效果所以就换一换牌子
========================================================

以下是在网上搜索的一些电影里的经典对白
1. Isbella Swan:Now I'm afraid.
Edward:Good.
Isabella Swan:I'm not afraid of you. I'm only afraid of losing you.

2. Edward:And you’re worried, not because you’re headed to meet a houseful of vampires, but because you think those vampires won’t approve of you, correct?

3. Edward Cullen: That's what you dream about? Being a monster?
Isabella Swan: I dream about being with you forever.

4. Edward Cullen:"I don't have the strenghth to stay away from you anymore."


0 comments:

Post a Comment